Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Humanities Sciences
Cilt: 11 Sayı: 3,
14.07.2016
Yıl: 2016
Makaleler
1. REKLAM VAADLERİNİN “RASYONALİZM”DEN “OPTİMİZM”E GEÇİŞİNDE MUTLULUK OLGUSUNUN ROLÜ: MUTLULUK ÇEKİCİLİKLİ REKLAMLARDAN ELDE EDİLEN DOYUMLARA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Cihan Becan
2. TÜRKİYE’DE MİLLİYETÇİ MİZAH ÖRNEĞİ: ÇAYLAK DERGİSİ
Haluk Ölçekci
3. BİR HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETİ OLARAK HÜKÜMETİN KAMUYU BİLGİLENDİRMESİNDE HÜKÜMET PROGRAMLARI “AK PARTİ HÜKÜMETLERİ ÖRNEĞİ”
Kazim Özkan Ertürk
4. DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI MERKEZ VE TAŞRA TEŞKİLATININ SOSYAL MEDYA KULLANIMI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Hakan Aydın
Sayı Dosyaları
CONTENTS
COVER
Arşiv
Cilt: 11 Sayı: 1,
10.01.2016
Cilt: 11 Sayı: 2,
8.04.2016
Cilt: 11 Sayı: 3,
14.07.2016
Cilt: 11 Sayı: 4,
18.10.2016
Cilt: 12 Sayı: 1,
4.01.2017